vem har sagt att storleken inte har betydelse...

2011-04-26 @ 22:48:31




Nu snackar ja så klart om sängen och objektivet ja fick idag. Eller vad trodde ni era snuskhumrar?
Just nu ligger ja på min 140 säng och längtar tills det är ljust så det får lekas med min nya fina stora leksak. Har bara småtestat det nu och är helnöjd med de bilder som blev.
Men fatta vad cool jag kommer se ut nu när ja springer runt med detta.

Dagen har varit mycket trevlig, utvecklingssamtalet gick redigt bra tycker ja. Körlektionen gick över förväntan och körläraren var redigt nöjd. Har pluggat en timme körteori och en hel del spanska.
Känner mig nästan duktig där!
Imorron ska det pluggas och så klart fotas en massor.
Ny leksak att förstå mig på nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0