Hej. Jag är en dålig bloggare..

2011-08-03 @ 22:41:42
Sommaren är visst inte en jättebra tid att hålla en blogg vid liv märker jag... men antar att det blir lättare när jag får tillbaks min skoldator så jag har en egen. Sen att jag faktiskt har varit iväg en hel del gör så klart inte saken bättre.

Nu senast har jag spenderat nästan i en vecka då ja har passat min mosters tisar och varit nere på Helsingborgsfestivalen alla tre dagar. Har vatt redigt trevligt och mysigt.  trevligt sällskap och lite bra musik. Ska börja kolla och fixa bilder från festivalen imorron. det jag har sett hittills är jag galet nöjd, tror att några av mina bästa konsertbilder någonsin ligger och väntar på mig på minneskortet i kameran. Ska bli sjukt spännande att se dem i större format. Känner verkligen hur man utvecklas som fotograf från varje gång man plåtar en spelning. Det är så galet skoj, det är verkligen något jag vill syssla med för det gör verkligen min lycklig.

Imorrn nalkas ännu en tur till Helsingborg, denna gånge för en körlektion. Det ska gå sketabra har jag bestämt mig för. Nu är ja så trött på att ja aldrig blir klar med körkortet så ja känner för att spy på det nu! så nu jävlar ska ja visa henne att ja faktiskt kan. Jag är duktig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0