åhåhåhåhhå!

2011-12-14 @ 14:44:37
Ännu ett bra band släpp idag och denna gången är det Metaltown står för det nämligen Slayer!! Jag hoppas verkligen tomten är snäll i år och bidrar med antigen pengar eller biljetter. För annars blir nästa sommar dyr. Så blir att börja lägga undan pengar reda nu känner jag så att nästa sommar inte blir som denna och att jag står utan pengar halva sommaren. Funkade inte riktigt så. Så en riktigt budget för mat och sådant får nog göras.. wohoj..  Nu ska jag förbereda min presentation till imorgon och sedan ikväll ska vi hem till Linn som fyller 18 idag. Mycket trevligt!!


Kommentarer
Postat av: Annely Nordlund

SV: HAHA eller hur! Jag vet dock allt jag kommer få i julklapp nästan, och ingen biljett ligger då där :c dåligt!

2011-12-14 @ 14:57:46
URL: http://annelynordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0