cuuuupcakes..

2011-12-21 @ 21:28:20

Har precis bakat cupcakes till morgondagens skolavslutning. Och frosting ska det inte snålas med.. hihii.. tror de blir goda i alla fall.  Ska bli så mysigt imorgon, bara så ni vet så är faktiskt min klass bäst! Jag ska snart sätta mig och kolla sex and the city (behöver lite paus från desperate housewives.. och sen har jag bra 4 avsnitt kvar av det och sen får jag börja vänta på nästa avsnitt :(....)  Och bara njuta av att inte ha  något som verkligen måste göras ikväll. Ska även skriva ihop en att göra lista med lite grejer som ska göras över lovet, för hur mycket jag än önskar så finns det lite. Sedan ska garderoben stor rensas och städas. Den börjar bli full.. Funderar på att försöka få lite av sålt. Hade suttit gött med lite extra chash. Mellandagsrea snar jue!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0