dagens bandsläpp

2011-12-08 @ 18:33:51
Metaltown släppte idag en drös med band och jag gillar. Det är nästan så att det kan väga upp för förra årets urusla festival som var så fruktansvärt dåligt planerat och så. Krävs dock en hel del band till för att jag ska fastna helt och kännas att det är helt värt pengarna. Kan faktiskt tänka mig se de flesta banden som blev släppta. Det som lockar mest just nu är lamb of god.  Manson är även lite najs också, visst han var inte särkilt bra sist jag såg honom så hade det kunnat vara trevligt. Kanske. Sabaton är jue också en stark favorit sedan länge. Så det känns i år som det faktiskt kan bli ett Metaltown som är värdiga att kalla sig METAL.





Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Haha kanske ;) Var itne där men har hört att det inte var nåt vidare :) Hoppas det blir bättre arrangerat o allt nästa år!

2011-12-08 @ 18:46:08
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Avarquare

Metaltown lär ju förbättra allt som gick fel i år ^^ läste en del om allt det gjort, så får man hålla tummarna för bra väder. SKitsegt att det inte är på feta bästa frihamnen längre :D

SV: MÖRK SCEN BLIR FETT :3

2011-12-08 @ 19:17:58
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0