God jul och sådant

2011-12-24 @ 23:43:14
Då lider julafton mot sitt slut. Dagen har varit supermysig och fin! Nu ska jag njuta av den sista halvtimmen uppe på mitt rum med datorn. Imorgon ska vi åka till Åstorp och fira en gång till. Så kommer minst sagt behövas rullas hem för så mycket maat.. Även när man är så mätt så kan man inte låta bli att ta en lite julgodis till. Bara en knäck. Bara en kola. Så nu sitter jag är och är sådär äckligt mätt ni vet. Men  kommer vara så trött på julmat om ett tag så man bara vill spy på det. Men det är så mysigt allt i hoppa. Idag är mysig. Imorgon kommer bli mysig. Och på måndag tar jag mig över Hallandsåsen så du satan i det ska det mysas! Hoppas att alla ni fina läsare har haft en lika fin julafton som jag har haft ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0