härlig afton!

2011-12-14 @ 21:13:48
Är hemma efter en sjukt härlig kväll med god mat och gott sällskap. Familjen begav sig hem till Linn för att hon har blivit en stor tösabit! Nu när jag är hemma igen ska jag göra klart presentationen inför imorgon och sen blir det nog ännu en tidig kväll i sängen. har ganska mycket som jag måste få gjort imorgon med uppsatsen. Planerar att bli helt klar med skiten och kunna ta helg imorgon kväll. Helgen kommer är förövrigt helt uppfylld. Umgås med Betty på fredag, Linns 18års fest på lördag och sedan ska jag fota Frida på söndag. Är så skönt när man faktiskt har något att göra på helgerna. De senaste har varit fyllda och jag gillar. Förra helgen jobbade jag och sedan var det tävling och helgen nere var älsklingen nere.  Jag gillar när jag har saker att göra, blir så uttråkad om jag går hemma för länge. Så jag uppskattar verkligen dessa helger väldigt mycket!

Nä, redovisning var det visst.. wihoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0