ett få tal personer

2011-12-04 @ 20:17:10
Det är få personer som kan få mig riktigt ledsen eller arg. Och det är för att det bara är ett få tal personer som jag verkligen bryr mig om vad de tycker. Jag blir inte särskilt ledsen av en kommentar från en random person, jag kan bli arg på folk som beter sig knasigt men inte på samma sätt som personerna jag bryr mig om. Så nä det sker något med en person som faktiskt betyder något för mig så tar det hårt, är den personen arg eller besviken på mig så svider det ordentligt i mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. När någon av dessa personer är kort eller likande så tar det hårt. De är jue de enda som jag faktiskt bryr mig om vad de tycker. Jag blir lätt väldigt känslosam när dessa personer är inblandade, de betyder jue så mycket för mig. det är bara ett få tal personer som kan få mig att känna mig värdelös..

Dessa personer är inte många, jag har valt att ha det så för att för många som jag har släppt så nära in på livet har sårat mig så hårt. Jag har svårt att lita helt på folk men när jag väl gör det så betyder de allt för mig.

Just nu känner jag mig ganska kluven. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen jag är förbannad men för svag i kroppen för att ens orka vara det. Jag känner mig ledsen och besviken.

Det har varit en sådan fin helg, jag har varit så lycklig. Så nu ska jag hålla kvar i denna känslan och må bra. Det förtjänar jag faktiskt, så nu tänker jag ignorera allt annat och vara en glad tös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0