En Hjältes Väg

2011-02-16 @ 14:50:40
Lite smånöjd att jag fick VG+ på en samhällsgrej om statssticket som jag inte alls var nöjd med. "Intressant med en demo-kritisk röst och välskrivet". vad som dock stör mig att vi får tillbaka denna så sent som vi fick, vi lämnade in ett annat arbete i söndags i samhällskunskap och att få liite feedback innan man gör ett nytt arbete kan vara bra så man vet vad man ska arbete och tänka mer på till nästa inlämning. Annars är det svårt att göra några större framsteg i kursen. Men nog med klagomål på detta. För nu ska jag äta och sedan fortsätta på rummet och sen ska det börjas packas inför skidresan :)


ganska tråkigt tapet bild från ödehuset vi fotade i förra veckan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, vad gör d?

2011-02-16 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0