Four Thrones

2011-01-04 @ 16:06:55
Tisdag (?) idag då.  Watain spelas på max och jag börjar tro att ja håller på feber igen, är inne i en av alla dessa älskade värmeböljorna. Jag fryser så mycket hellre än är varm. Värme är bara en äcklig känsla när det blir för mycket. Om man fryser kan man bara ta på sig mer kläder och så är det bra igen.

Sitter här och funderar på vad jag egentligen vill få ut med detta blogghelvettet.  Jag vet inte rikigt vad man ska skriva om. För hur intressant är mitt liv egentligen. Vad vill folk läsa om egetnligen? foto, metal, film, noveller, krönikor mitt övertråkiga liv? hu?


Nu ska jag sätta mig och glo film och jobba på att bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Vad bra hoppas jag också kommer tycka det :) Jag tycker definitivt att du ska skriva mer om film, för film kan man inte skriva för mycket om haha ;)



Krya på dig förresten!

2011-01-05 @ 22:21:20
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0