nytt år, ny start?

2011-01-03 @ 23:27:13
Nu är det slut på tystnad från mig på ett tag i alla fall. Hemma igen efter en Halmstadsresa och ett stycke nyårsfirande där. Har suttit och funderat en del på det här med  nyårslöften. -är det ens lönt att avge några? Och vad ska man nu lova sig själv. Men okej då, vi kör på detta nu..

Under 2011 ska ja:

  • Man får la ta dessa standar sakerna att man ska börja träna och keka bättre. Kommer jag hålla det? -kanske
  • Arbeta på att bli ännu mer utåtriktad, jobba på att klara av att ta kontakt med folk och se till så att ja slutar känna mig så satans obekväm.
  • Skaffa mer självförtroende. vad mer ska man säga här hänger ihop lite med överstående punkt. Men viktigt att ha den självstående också.
  • Göra mer saker. Inte sitta hemma så mycket. Träffa folk.
  • Fota mer och arbeta hårdare med att utvecklas på den fronten. Skaffa mer erfarenhet och kunskap. Våga ta lite risker. Börja träna på porträtt fotografering.
  • Sitta mindre vid datorn, jo detta är nog ett standar skit som många har. Men detta hänger nog ihop med att ja inte alltid har så mycket annat att göra.
  • Lägga mer pengar på mig själv. Faktiskt ta och skämma bort mig själv lite ibland.
  • Börja spara pengar till objektiv, spelningar, festiver osv..
  • Skaffa nått vettigt jobb?
så lite blandat där, sen e det bara att se hur mycket som faktiskt kommer fungera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0