förlåt ännu en gång

2011-06-26 @ 21:50:32
Ber ännu en gång om ursäkt för dålig uppdatering, datorn som jag använder för att skoldatorn är i skolan över sommarens internetgrej har slutat fungera. Underbart eller hur? Just nu sitter ja på brossans datorn, så ja. Mer bilder från sweden rock får ni när ja har möjlighet till det.

framför mig har jag en vecka då jag verkligen ska koncentrera mig på att bli frisk.
Just nu har jag en huvudvärk som har suttit i sedan i tisdags som vägrar släppa och inget biter riktigt på det. Måste bli frisk innan Maiden och big 4. Att vara sjuk på en konsert är verkligen inte skoj, det känns som man förstör för alla man är med. Man känner sig mest i vägen då man inte är särskilt taggad pga sitt mående, sen då finns inte heller orken till att trycka sig långt fram och stå kvar där hela spelningen. Och det vill jag verkligen kunna göra nu de två kommande eventen. Lixom big 4 och Iron Maiden för en andra gång. Det är stort. Vill verkligen kunna njuta av det till 100% och inte stå och må kasst igenom hela konserten. Så nu ska det vilas upp, drickas te, kollas film och bara ta det lugnt.. För nu jävlar ska vi bli friska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0