It's a miracle

2011-06-20 @ 11:42:41
Första dagen på länge som jag inte gör något särskilt och jag börjar redan bli rastlös. Har precis pluggat lite körteori och ska snart slänga in alla kläder från MT i tvätten för det luktar inte gott längre... Sen fixa lunch. Sen ska jag faktiskt ta och gå igenom alla bilder från srf i lugn och ro, radera en massa. Har inte haft tid att verkligen kolla igenom allt och så. Så det ska la bli skoj, man får passa på nu när man har tid, lite mindre än två veckor till nästa Göteborgs besök då Iron Maiden och sedan Big 4 skall ses.

Skönt att det faktiskt är lite andrum mellan grejerna nu, för det har det verkligen inte varit mellan festivalerna nu. Tre festivaler på tre veckor, slitsamt minst sagt. Men jag har haft det otroligt bra på alla tre. Oförglömliga. Så mycket bra musik och så mycket härliga människor. Det har varit en fin start på sommarlovet. Kunde inte bli mycket bättre. Men nu ska ja ta det lugnt i några dagar, bli frisk och låta kroppen vila. Sen är jag nog allt på topp igen och kan njuta av allt till fullo.  Just nu är det mest hostigt och ömt. Men det är la så det ska vara efter en festival?!




Kommentarer
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

sv; jaa eller huuur ;)



Lyssnar du nåt på Mötley då? :D

2011-06-20 @ 11:55:17
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

sv; haha gött, ja du behöver inte fråga, det är ett av mina absoluta favorit band ;)

2011-06-20 @ 12:11:27
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0