Michael Machine+killer clan of F.U.N.+ Crazy Lixx

2011-03-26 @ 10:58:26
Gårdagen var toppen. När vi kom till Mejeriet en halvtimme innan insläpp trodde man nästan att vi var där tidigare än så, för knappt något folk sto. Detta fenomen följde hela kvällen, men inte det gjorde det mindre trevligt. Första förbandet Michal Machine var ett otroligt skönt band som var riktigt trevliga live, inget jag lyssnat på tidigare med om jag helt klart kommer kolla upp.

Andra förbanden vet jag inte riktigt vart ja ska börja. Inte riktigt min kopp av te om man säger så. Inget jag kommer lyssna mer på och ett band jag kommer undvika att se igen. Varför? av många anledningar..

Sista bandet Crazy Lixx som vi var där för att se skulle äntra scenen tolv. Lite innan tolv dras det skynken som tänker allt som händer uppe på scenen och spänningen steg. Man var bra sugen på att luta sig fram och bara tjuvtitta lite vad som hände där. Man hörde ett soundcheck och man blev mer och mer otrolig. När ja stod där och väntade kände man självklart hur panodilen som man tagit innan man åkte in till Lund började släppa och huvudvärken kom sakta smygande. Men så fort skynkena drogs upp och bandet kom fram glömde man helt bort att tänka på detta. Så bra de var. Favorit låt efter favorit låt spelades och man kände sig nästan frisk ett tag där.

Jag glömde nästan helt bort att fota under hela kvällen och de bilder jag fick är verkligen inte bra nog att visa upp. Fick kanske en åtta bilder under hela kvällen som faktiskt verkar bli okej och som man kanske kan göra något med. Men bryr jag mig? Nej. För det var en toppen kväll med bra musik. märkte precis när ja kollade igenom bilderna att det blev några okej på Michael Machine, inte direkt något att hänga i granen men ni får några i alla fall.

Så nu sitter man här dagen efter, det piper fortfarande lite i örnen. Slayer nacke och huvudet dunkar. Men nöjd som fan är man. Lite feber och en förkylning stoppar inte mig.






Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Nej samma för min del. Annars hade Skogsröjet varit givet.

2011-03-28 @ 16:59:54
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0