Night Of The Vampire

2011-03-20 @ 21:25:05
Jag hatar hur snabbt dessa helger går, hatar att det går så snabbt från att jag möter dig tills du åker igen. Men jag älskar dessa helger med dig. Du är det bästa jag har och du gör mig så lycklig! Du och jag föralltid!


Söndag idag igen, ännu en helg som sprungit förbi, en bra sådan också. Sitter nu och rå pluggar religon, prov imorron. Wunderbart. Ska plugga en timme till sen kallar nog sängen. Måste jue vara pigg och glad imorron, måndag igen och början på ännu en vecka. Även den helgen lockar, Crazy lixx på fredag. Kommer bli grymt. Ska försöka få biljetten fixad imorron. Såg precis att CL inte börjar spela förren 00.00 oxå, extremt trött man kommer vara när man ska jobba dagen efter. men extremt värt det!!

Nu ska jag begrava mig i religions boken igen. Ni, ni kan få kommer på fin bild och bara vara avundsjuka på hur mycket finast min karl är! :)


Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Det bästa! :)

2011-03-20 @ 22:34:42
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0