Reaping Death

2011-03-27 @ 16:21:19
Nu är det vår på riktigt. Sommartid och allt. Så idag ska jag ta och bli vårfin på riktigt, tre burkar hårfärg har inhandlats. Dock var det märket jag ville testa slut så fick ta ett helt annat. Färgexemplaren såg precis likadana ut så det blir bara att hoppas på det bästa :)

Har precis varit ute och kört 66 km. Det ni, idag testades motorväg för första gången. Skoj när det går snabbt. Har även gjort min första omkörning idag. Stolt tjej här. Känns som om det kanske inte är så superlänge kvar till den efterlängtade uppkörningen.. Bara 11 körlektioner kvar som vi har betalat för. Tror ja ska ta och ha alla ganska snart och sen verkligen köra på hemma. För det är mindre än en månad kvar till dagen jag blir 18. Och vill ha det ganska snart efter. Innan maj är slut vill jag ha ett litet rosa kort som håller alla mina kvitton sällskap o plånboken!


Kommentarer
Postat av: Argadarja

fan. jag känner mig ganska efter som idag hade min första körlektion! haha. men vad fan, lycka till! och hoppas du tar det på första försöket!

2011-04-05 @ 22:46:16
URL: http://argadarja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0