suck..

2011-03-31 @ 19:08:43
Sitter och bråkar med Indesig så det nästan får mig att vela gråta. Det blir inte bra, eller det kanske det blir men jag blir inte nöjd med något. Det blir tråkigt allt i hopa. Och allt ska vara klart imorron för då ska tidningen till tryck.  Så sitter och lyssnar watain just nu och försöker hitta motivationen att trycka upp indesign rutan igen och fortsätta kollar på det lilla jag lyckats åstakomma. Nästan så man blir ledsen i ögat faktiskt. Men lite glad för att vi fick samhällkunskapsuppgiften uppskjuten. Och för att det är fredag imorron och då nalkas en tur till Halmstad.
Men nu ska jag höja musiken och plocka fram trollspöet och trolla något fult till något vacker...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0