The Final Solution

2011-03-09 @ 22:34:15
Sitter och funderar på om jag ska ta och införskaffa ny hårfärg eller vänta ett tag till för skiten är fortfarande ganska slitet. Men vill ha mitt hår redigt rött och fint jue! Men det får nog ändå bli att vänta en månad till, för vi vill jue inte att jag tappar en massa hår..

Dagen har la annars varit helt okej, har tänkt och grubblat en hel del. Men just nu känns faktiskt allt bra. har fått en ny körlärare och har två nya tider inbokade så kan man kanske bli klar med den skiten också. tumme upp. För jag ska ha ett stycke rosa litet kort innan sweden rock för då blir allt mycket enklare under den festivalen i alla fall. Sen att få den självständigheten som ett körkort faktiskt kommer ge kommer bli skönt, att faktiskt kunna ta bilen utan att någon annan behöver skjutsa och så.

Nu ska jag ta och testa lite nya spel ja har fixat till mobilen och sen försöka få lite ordentlig sömn inatt. För det behöver jag, behöver vara på topp.


gammal bild jag vet, men har faktiskt inga nya alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0