4 dagar kvar!

2011-05-23 @ 16:23:29

Gillar färgerna starkt i denna bilden.

har överlevt besöket hos läkaren. Dock lite blod fattigare, sen ska jag dit snart igen och göra ännu ett test de inte kunde fixa idag. Sen sa hon även att jag inte borde vara så länge i vattnet som jag är när jag jobbar utan våtdräckt. Hej pengar som inte finns.
Är lite lagom trött just nu och har skrivit lite mer på religionsarbetet. just nu försvinner dock tankarna på andra vägar, men är i alla fall inte stressad med att det inte ska hinna bli klart. Skriver klart det ikväll och det ska vara inne på onsdag.

Nu är det fyra dagar kvar tills jag får sommarlov. FYRA. Det är så awesome så det är lite galet. Detta året har verkligen bara sprungit iväg. Tänk för ett år sen fick och och vantrivdes på NV och de seriösa funderingarna på att faktiskt byta hade infunnit sig. och titta så bra det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0