Dagens äventyr!

2011-05-31 @ 00:05:09
Som kompensation för att jag inte varit en duktig bloggare nu på några dagar hade ja planerat att slänga in lite bilder när jag tappert provtältade tältet inför Rockstad Falun. Men särskilt långt kom jag inte då alla pinnar till tältet saknades.. Så det blev en sväng till Center Syd då ett "festivalpaket" införskaffades på stadium. Ett tält, två sovsäckar, två liggunderlag och en väska till skiten för 700 spänn. Precis vad vi letade efter. Så nu sker provtältningen imorron så ni får nöja er med några få bilder från dagens tappra strid.





Pappa var glad fotograf till de två bilderna över. Härligt att en familj verkligen roar sig till fulo på mina misslyckande ;)






Kommentarer
Postat av: Josefi

Jag tycker väldigt mycket om bild 4 och 5. Jättefina! c:

2011-05-31 @ 00:11:04
URL: http://brickroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0