Let it rock

2011-05-10 @ 20:08:13












Glädjen från igår sitter kvar och kreativiteten har flödat hela dagen. Har fotat en satans massa och även fått en del körteori gjord. Hade körlektion idag som gick oväntat bra och även så gjorde det muntliga nationella i spanska. Hellyeah allt flyter verkligen bara på just nu. Jag gillar verkligen när jag är i sådana här perioder, det ja ska få gjort får ja gjort. Sitter inte i sista minuten och panik gör det utan är ute i god tid. Jag känner verkligen att mitt liv rullar på just nu i en riktning ja gillar. Sommaren närmar sig, jag är ett steg närmare min dröm att bli hårdrocks fotograf eller vad man ska säga och det känns förjävla bra. Lyckan när man såg att man faktiskt var behövd och att någon tyckte ja hade talang och ville använda bilder från mig i framtiden värmde ganska bra. Behöver ja säga att ja hoppade runt ganska bra av lycka igår när ja fick svar från criticalmass? Så satans skoj detta ska bli, ett stort steg i rätt riktning.

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC

riktigt snygga bilder!



sv; oja, minst sagt! ;)

2011-05-10 @ 21:32:10
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Blasfeministen

I vilken stad håller du till i förresten? Skivbolaget jag driver är ju i behov av fotografer lite då och då ;)

2011-05-10 @ 21:37:04
URL: http://blasfeministen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0