Lite nattbabbel

2011-05-15 @ 01:04:45




Idag har varit en sådan dag som verkligen har varit helt full. Det har städats. Det har Jobbats och Sen har brossan min firats med god mat och tårta. Trevligt har det varit men intensivt och imorron nalkas ännu en intensivare dag då han fyller år och vi ska antagligen till Bakken. Ingen lugn helg här inte.

Men sen är det bara två skolveckor kvar och sen går ja på sommarlov. Ska bli så satansskönt, denna veckan har det varit allmänt mycket. Men nu är det bara ett slutarbete i religion kvar och sen är ettan fan slut. Andra gången ja tar mig igenom första året på gymnasiet nu. haha. Men är fortfarande mycket glad och nöjd med bytet från NV till journalistik.

Just nu är jag mest bara rastlös. jag är extremt taggad inför allt just nu. Jobbet på criticalmass. Körkort. Rockstad Falun. Sweden Rock. Iron maiden. Big 4. Metaltown. Sommarlov.  Allt känns verkligen så jäkla bra just nu. Det går framåt och jag känner att jag utvecklas som person eller vad man ska säga. Jag har kommit en satans bra bit med min "sociala fobi" eller vafan man nu ska kalla det. Att faktiskt kunna snacka med nya människor utan att vela sjunka ner genom golvet och bara försvinna känns jäkligt bra. Självförtroendet är bra mycket högre än på länge och jag känner att jag faktiskt tillför grejer och inte bara finns. Jag är stolt över det jag åstadkommer och, jaa. det känns jäkligt bra minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0