Taggad Taggad Taggad!

2011-05-25 @ 07:55:53

God morgon mina damer och herrer. Onsdag idag och taggen inför sommarens festivaler börjar kännas riktgt mycket nu. Nästa Torsdag sitter jag på en 12 timmars bussresa upp mot Dalarna för att jobba under Rockstad Falun. Veckan efter bär det av till Sölvesborg för Sweden Rock och kort därefter nalkas Metaltown. Hur najs är inte detta? Otroligt om jag får säga det själv!

Ska snart knalla iväg till tåget för att åka in till Helsingborg. Idag ska vi på studiebesök på Helsingborgsdagblad, så det blir la skoj. Sitter just nu och dreglar över objektiv jag inte har pengar till. Dessa två lutar det mot att bli nästa inköp:


En annan skoj grej är att jag tydligen har vinnit tävlingen hos Annely om ett valfritt smycke från decoliie.se. Det är sjukligt najs det. Har aldrig riktigt förr vunnit något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0