The Islander

2011-05-04 @ 00:10:17



Låten är fin. Videon är fin. Blev en lite nostalgitripp denna afton. Länge sen man lyssnade nightwish nu, de har helt klart vissa låtar som verkligen berör. Denna är en av dem. Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på denna när allt har varit jobbigt. Den är så vacker. Idag råkade jag komma över den när den kom upp som förslag på youtuben och kände ett behov att faktiskt lyssna och njuta. En av få låtar som faktiskt ger mig gåshud.

edit: en till med dem som betyder nästan mer. Denna har spelats på repeat många mörka ensama nätter. Man blir lite tårögd av alla minnen.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack, blev jättenöjd med den !

Förresten, jag vet inte vad du har för klädstorlek, eller stil, men jag har ett par Tradera-annonser som kanske är intressanta, kolla senaste inlägget ! =)

2011-05-04 @ 21:30:53
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0