underbara måndag..

2011-05-16 @ 16:34:10
Detta har varit en spännande dag eller vad man nu ska säga. Min dator har fått spel, när ja skulle ta bort allt musik från den för hårddisken börjar bli full och jag lyssnar i princip aldrig på musiken som ligger på datorn så försvann alla dokument och all film. de få filmerna som låg på datorn bryr ja mig inte så satans mycket om, men dokumenten. Alla skoarbeten från två år, biljetter till Iron Mainde, Big4 och Sweden Rock. Alla mina bilder ligger på något mirakulöst sätt kvar på datorn förutom den mappen jag hade liggandes på skrivbordet med original som skulle till den externa hårddisken. Och detta hade kunnat lösas lätt genom att bara återställa allt i soptunnan, men vet ni vad? Eftersom jag faktiskt satt och rensade datorn och trodde att det bara låg musik och lite bilder i den så tömde jag det. Underbart eller hur? Så satt och panikkollade hur mycket jag faktiskt hade på hårddisken här hemma, där ligger en hel del dokument men det fattas ett antal. Biljetterna låg inte där, men hittade Maiden i mailboxen. Så just nu sitter och kopierar allt som ja har på datorn som inte redan ligger på hårddisken. Underbart eller hur? som tur är kan pappa fixa det när han kommer hem och tur är allt det.

Bara för att snacka på lite mer om dagen har jag sprungit idag på idrotten (!) och är jävligt nöjd med att jag faktiskt sprang hela biten ja skulle (2km) utan att stanna och ganska snabbt faktiskt. Har inte sprungit sen typ åttan eller något så är nöjd med det. Sen att det blev ett helvette att andas normalt efter mindre än halva är en annan femma. Men det kändes ändå bra att ja tog mig igenom det mest för att bevisa för mig själv att ja kan. Och se det gjorde jag. Och det var inte allt för farligt.

Nu ska jag förgylla dagen med lite körteori. Kan inte bli bättre...



bilden står Julia för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0