en sådan där okej dag

2011-11-14 @ 22:11:03
Ber om ursäkt för en dålig uppdatering här, skoj ändå att folk tittar in här i alla fall! Måndagen började riktigt kasst och det kändes som att precis allt gick åt helvette. Sträckte låret på idrotten och fick trycka i mig mer medicin än vanligt för att kunna andas. ahja, dagen fortsatte bättre och avslutades med en shoppingtur med mamma i Lund. Ett par skor och hårfärg inhandlades. Så nu sitter jag här, hel nöjd med mitt hår. Och det är första gången på ett bra tag jag faktiskt är det efter en färgning. Vill bara klippa upp det lite mer och fixa till luggen så är allt finemang. Skorna jag köpte var så fantastiskt underbart snygga. Precis vad jag letade efter. Bild på både hår och skor kommer imorron! för nu ska jag sätta mig och kollar desperate housviwes och sedan kallar sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0