första advent

2011-11-27 @ 23:04:36
tänker vara så mainstream så att jag också har ett första advents inlägg. Visst är jag häftig nu? Har dock inte gjort mycket alls idag, mest återhämtat mig från gårdagen. Så den mesta tiden har spenderats framför tvn med mamma. vi har plockat in massa saker från trädgården och plockat ner stutsematten så den inte skulle blåsa bort. sen blev det även en litet tur till Linn för att dricka glögg, höll på att blåsa bort på vägen dit. helt galet. Man känner just nu hur väggarna skakar, aningen obehagligt men ändå mysigt. det är ett sövande ljud vinden. Kommer dock bli intressant hur vida man kommer in till Helsingborg imorron, hoppas verkligen de har fått igång tågen till 10 då mitt tåg går.
nu ska jag skriva en lista på vad jag måste få gjort imorron och sen blir det nog allt sängen. är tröt toch aningen seg i huvudet mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0