hej jag har ont

2011-11-15 @ 14:23:41

trött tjej som bara vill hem och slänga sig i sängen. Men nej, när jag kommer hem ska det pluggas lite först. Inte så mycket så att jag har något att klaga om, men det känns verkligen som det kommer bli sjukligt mycket i skolan om bara något vecka. Så vi får ladda upp inför det. Förbereda så mycket som det bara går.

Mitt ben gör förjävla ont också förövrigt, jävla badminton. Och badminton också av alla sporter.. Hade varit lite häftigare om det var något hmm, farliga sport? Men nej, jag skadar mig när jag spelar badminton. När jag vaknade en gång i natt och skulle vända mig hade jag världens problem bara att komma runt. Ett sträckt ben och en massa träningsvärk. Yeheee.. Det är ett sådant tillfälle man inte vet om man ska skratta eller gråta. man känner sig aningen patetiskt när att vända sig om i sängen är en större utmaning som tog i alla fall en minut. Strandad val? nej inte alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0