mysig torsdag

2011-11-24 @ 22:57:11
Denna torsdagen har varit en mycket fin dag. När jag kom hem från skolan satte jag mig och pluggade en stund. Sen blev det filmtittning och tedrickande. Lagade sedan mat, första gången jag lagar fisk (fiskpinnar räknas inte) och det blev överförväntan. Smakade inte fisk så jag är nöjd!! sen messade betty mig om jag ville ut till center syd för de hade en vip kväll och öppet länge. Så då blev det en lite roadtrip dit. Sjukt nöjd med mig själv att jag bara handlade för en hundring. Duktig tös!

så nu är jag hemma igen och har hemstudier imorron, så funderar på om jag ska kolla en film till och sedan sova. Filmen jag såg innan var the hangover partII. hysteriskt rolig film. skrattade så otroligt mycket, den var nästan lika bra som den första filmen som är hent genial. Så rekommenderar tvåan helt klart till alla.


Kommentarer
Postat av: Jaquelina

SV: Driv inte! Hahaha, tackar saten för att dom äntligen finns på spotify!

2011-11-24 @ 23:34:04
URL: http://cybill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0