pippifåglar

2011-11-24 @ 12:57:46





något jag tycker mycket om att fota är fåglar, tycker egentligen inte dem men de gör sig bra på bild. Har jue varit en hel del fågelbilder här i bloggen. ankor, måsar, duvor, fiskmåsar, sådana där små söta saker osv osv.  de är inte det lättaste att fota men får man en bra bild tycker jag i alla fall att det blir en mysig bild. tog några bilder för någon vecka sen på fiskmåsar och vatten, de minns ni säkert och de är några av de bilder jag är mest nöjd med någonsin. några av dem blev så underbart bra.  bilderna ovan är från i sommras då vi var på Bakken för att fira min lillebror. Satt och kollade igenom bilderna från den dagen och hittade dessa. tror inte att jag har visat alla av dem innan men jag gillar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0