taggad tös!

2011-11-26 @ 12:19:18
är så galet taggad på kvällens utgång! Har knappt sovit något inatt, har nog inte sovit en hel timme i sträck utan har vaknat konstant. Menmen, humöret är verkligen på topp idag. Ska knalla iväg till jobbet om en timme och ikväll ska jag som sagt ut med Bettysen. Ska bli riktigt trevligt att inte bara sitta hemma ikväll. Hade en sådan kväll igår och det var i och för sig mysigt. Känner att jag kommer vara så lagom go och mör när jag kommer hem inatt. Ska jobba nu tre timmar och bara det tar rejält på krafterna. Sen ska vi vara halv 11 i Malmö, så kan kanske ta en powernap efter jobbet. nu ska jag trycka i mig lite Panodil så magen slutar döda mig, hade igår så ont så jag blev yr. underbart värre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0