trött tös

2011-11-17 @ 08:56:38
så fruktansvärt trött tös har precis tagit sig till skolan. Tur att jag bara har en lektion idag annars hade jag nog gått under lite mer. Fast måste i och för sig plugga satan när jag kommer hem. Vi ska ha psykologi idag på svensklektionen eftersom arbetet vi ska göra är ett samarbete mellan svenskan och psykologin och vi har inte gått igenom allt som behövs. Det är sjukt intressant men bara att sitta och lyssna när man är riktigt trött är bara hemskt. Saknar min stora varma säng.

Men nu ska jag sluta klaga, är på bra humör annars. Fredag imorron för fan, en Halmstadstripp nalkas. glad tös.

en sådanhär lagom ambitiös bild. Men jag gillar mitt hår starkt i alla fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0