en tisdags afton

2011-11-15 @ 22:44:15
Socialpsykologin inlämnad. Engelskan påbörjad. Tränarmöte avklarat. Ganska produktiv afton om jag ska vara helt ärlig. Vill  bara få så mycket gjort som möjligt denna veckan så att det inte blir så stressande sen veckorna innan jul. Som är snart förövrigt. Börjar jue bli kallt nu också, närmar sig nollan sakta men säkert. tror det var 2 grader när jag körde till tränarmötet tidigare ikväll och tror då inte att det har blett något varmare. längtar verkligen efter snö just nu, det är så mysigt. eller den första månade är det. Men när det legat några månader och det känns som att det aldrig kommer vända mot vår igen är det lite tungt. Men i början är det verkligen supermsyigt!!

tror förövrigt att jag ska ge twitter en ny chans. fastnade inte innan, men man måste la ha någonstanns att slänga ur sig najs kommentarer när man står och väntar på försenade tåg. Ellerhur?! Nu håller ni med mig. För jag behöver saker att göra.. Kan ju inte spela zombie farm hela dagarna.. Tycker folk kan tipsa om awesome appar till min telefjong, har för lite att göra...Tycker även folk kan länka sina twitter så jag har lite folk att följa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0