söndag

2011-10-23 @ 21:47:37
Ännu en helg leder mot sitt slut och jag är som motsatts till när den började på oväntat bra humör. Har tatt mig upp en bit, men känner att det krävs otroligt lite för att ja ska falla ner igen. Så hoppas verkligen på en vecka utan större motgångar. Fast, det behövs egentligen inte ens en motgång. Men ja hoppas på en bra vecka. Ser fram emot slutet kan ja säga.

Fasar över att ja håller på att bli förkyld för har huvudvärk och hostar en hel del, så hoppas verkligen att ja fixar att hålla mig frisk ett tag till. Har inte riktigt tid att bli sjuk nu. Det finns inte med i tidschemat. Men känner att ja har en hel del att se fram emot nu så nu ska vi hålla oss på topp. Bara när ja innan kom på att ja snart har pengar till att lägga in en beställning på smink gjorde min dag. Är i stort behov av nytt smink och nya nagellack så det ska bli så så skoj när det kommer. Kalla mig ytlig men ja tycker verkligen det är skoj.

Nä nu ska ja ta och njuta av det sista av söndagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0