ånomnomnom

2011-09-15 @ 07:20:20
Hej världen. Torsdag idag och det betyder att det snart är helg! Ja behöver helg även om ja inte ska göra så mycket mer än jobba båda lördag och söndag. Men det ska bli sköj. Ska även sova en massa, vila upp mig och städa rummet... Ser ut som ett jävla bombnedslag här, inte okej. Ska snart knalla ner till tåget för att åka in till skolan för att ha  en lektion, textkomunikation. sen bär det va hemåt igen, underbart. Ikväll blir det ännu en tur till Helsingborg då min moste fyller år idag :) Det är tre födelsedagar i rad nu, pappa igår, moster idag och sen min kusin imorron!
Härligt värre.

hade förresten gjort glass till igår, blev riktigt gott faktiskt så det kommer nog göras fler gånger!


Kommentarer
Postat av: Gunnar

meeeen guuuud va najs, tiep.

2011-09-15 @ 10:06:27
Postat av: JOYYES - Jessicaolsson

jag vill oxå ha glass :/

2011-09-15 @ 16:31:30
URL: http://joyyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0