egoboost!

2011-09-08 @ 18:50:31
Children of bodom pumpas ut ur högtalarna och uppklistrandet av mina biler pågår för fullt. De trillade ner i brevlådan idag och ja är nu glad tjej. Riktigt självförtroende boost blev det, för är så galet nöjd med varenda bild och känner mig ganska duktig faktiskt! en härlig blandning av bilder är det också, kommer kännas så skönt att komma in på rummet och se alla bilder, kommer få känna mig nöjd med mig själv! bilder på hur bilderna ser ut på väggen kommer la senare om ni har tur och ja har ork! Men är så galet nöjd, färgerna på bilderna och skärpan är fantastiskt. Skulle inte kunna va mer nöjd! kommer garanterat beställa fler bilder därifrån. Men på dessa 100 ja har nu klarar ja mig ett tag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0