Can't wake up in sweat, cause it ain't over yet

2012-04-12 @ 18:17:30
Är så fruktansvärt utmattad så det finns inte. Denna natten var verkligen fruktansvärt påfrestande. Mardröm på mardröm. Vaknade panikslagen en gång i timmen och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Det var bara att somna om igen för att sedan vakna en stund senare för samma panik. Så är helt slut både fysiskt och psykiskt just nu. Orken till något finns inte riktigt. Tvingar mig själv till att få skolarbete gjort. Försöker tvinga i mig lite mat men aptiten finns inte. Jag är hungrig men går knappt i mig något. Har även riktigt ont i hela kroppen och vill bara bädda ner mig i sängen. Men jag har mer skolarbeta att göra. Det finns inte tid att ta det lugnt. Tvingar fram motivation och ork. Vill bara sova men jag fasar för att även denna natten ska vara lite påfrestande. Ska försöka få klart allt jag måste göra nu så jag kan sova tidigt ikväll. Eller försöka sova tidigt.  Efter en sådan här natt har jag alltid svårt att sova. Jag vill inte sova för jag fasar inför att göra det. Det blir en ond cirkel säger jag bara.

Tur att det snart är helg. Ska försöka vila upp mig så mycket som möjligt då. Nästa vecka måste jag vara på topp för det är redovisningar och sedan börjar flera nationella prov närma sig. Skrev upp allt som ligger de närmaste veckorna och det ble vinte en kort lista kan jag säga. Ska försöka beta av det jag kan förbereda mig på men det är tufft när orken är lika med noll och motivationen är snäppet lägre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0