Ge mig konserter...

2012-04-11 @ 10:49:03
Gomorron folk! Idag är sista dagen som jag är ledigt så imorgon bär det av till skolan igen. Känns ganska skönt faktiskt. Idag står inte jättemycket på schemat. Ska plugga lite och sen känns det som om att inte mycket annat kommer bli gjort. Ska njuta av en sista dag då man kan göra nästan inget alls med gott samvete. Hade egentligen velat gå ut och promenera men det regnar aningen för mycket för att det ska locka. Är även något extremt fotosugen. Hade verkligen velat plåta en konsert nu för det börjar bli länge sedan nu.. Kollade runt lite om det fanns något som låg snart men hittade verkligen inget alls i Skåneland. Är verkligen galet konsertsugen. menmen, bara 56 dagar kvar till sweden rock! Och där kommer jag kunna ha kameran med varesej jag får en ackordering dit eller inte. men jag vill stå framme i fotodiket där. Det hade varit så fruktansvärt awesome, så många band som hade varit galet kul att fota. Tror jag ska kolla igenom gamla konsertbilder nu och antagligen redigerar jag några stycken.. Alltid när jag kollar bilder från sweden rock (där jag tog cirkus 6000 bilder) hittar jag något nytt guldkorn. När de bilderna skulle redigeras och så direkt efter festivalen blev det att man tog de första bra 6 bilderna och resten lämnade jag till senare. Det var så mycket bilder som skulles fixas då så det fanns inte tid att kolla igenom alla då. Så någon dag ska jag väll ta någon timme och gå igenom allt.


Kommentarer
Postat av: enita

svar: haha, håller med!Eller jag är ju rödhårig men till sommar ska jag få den dära riktigt intensiva röda igen äre tänkt,är på rätt väg nu iaf :)



2012-04-11 @ 12:28:01
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0