Hemma igen

2012-04-15 @ 21:57:45
Då var man hemma efter en helg i stugan. Det har varit riktigt skönt att komma iväg lite. Fick även rastat kameran en del så har lite att göra. Kommer kanske upp några bilder ikväll men lär inte orka med alla. Ska faktiskt ta och plugga lite nu och sen sova tidigt även om jag inte börjar förrän 11 imorgon då jag precis fick mail om att vår lärare är sjuk. Så åker till skolan imorron för idrottsteori. Wiiiihoo? Ahja, kunde vatt värre så jag ska inte klaga. Funderar på om jag ska printa ut en massa cvn och gå runt i alla affärer i Helsingborg imorgon och höra om det är någon som söker sommarjobbare. Vill verkligen ha ett jobb. Så ska ta och fixa lite med cvet och försöka hitta någon vettig bild att sätta in. Ska nog vara riktigt överambitiös och fixa det i indesign bara för att jag kan!


Kommentarer
Postat av: enita

go for it :) alla söker ju nästan sommarjobbar nu så!

2012-04-16 @ 06:21:33
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0