Låt Napalmen Regna Ner

2012-04-24 @ 08:22:30
Vet ni vad? Jag fyller år på torsdag och just nu känns det inte alls bra. Jag vill inte. Ska snart masa mig iväg till skolan, eller snart och snart. Om en timme och 20 minuter ska jag iväg till tåget. Två lektioner idag och jag slutar hyfsat tidigt. Sen ska jag hem och börja på mitt reportage som jag hade tänkt göra igår men som jag inte hittade ork till.  Kollade Alcatraz och big bang theory via skype med min älskling istället! Tur att vi har ganska länge på oss med reportaget!
En rolig grej! Ska hämta ut Raubtiers nya album imorron efter jag har skrivit nationella. Dock kommer jag inte få lyssna på det förren på fredag med Louise. Den kommer ligga på mitt skivbord och bara jävlas med mig fram tills dess. Men imorgon lär jag vara helt slut så då gör det inte så mycket men torsdagen kommer nog bli svårare säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0