Måndag ute i värmen

2012-04-30 @ 20:43:27

Idag har varit en riktigt härlig dag med älsklingen min som vi har spenderat ute för det mesta. Inte riktigt likt oss men mysigt har det varit. jag har fått rasta kameran lite, vi har gått på stan och sedan har vi fikat och myst i solen. Middag åt vi på en uteservering. Älskar att det verkligen håller på att bli sommar och att det riktigt känns. Jag behöver värmen. Har även spenderat lite pengar idag, tre par skor och en bok för 500 spänn. Eller boken var egentligen tre böcker, passade på att köpa hungerspelsböckerna för de reades ut billigt i bokaffären och jag har velat läsa dem enda sen jag såg filmen för ett tag sedan. Tror det kan vara tre redigt bra böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0