Onsdag.

2012-04-25 @ 18:02:18
Idag har jag skrivit nationellt prov och det känndes faktiskt riktigt bra! Bättre än vad jag trodde det skulle göra då jag knappt fick någon sömn inatt och jag mår helt värdelöst. Men jag kände mig nöjd med texten och hoppas att den är lika bra som jag tror.
Efter att jag hade skrivit klart skiten så blev det en tur in till Lund för att fika med underbara Betty. Det var så skönt att få träffa henne en stund och bara snacka, kunna koppla bort allt annat en stund innan man återvände till verkligheten.  För det behövde jag verkligen. Jag behövde sluta tänka och bara låtsas som att allt är bra och att jag mår bra. Det var även skönt att få prata av sig riktigt.
Nu ska jag försöka få mig själv att sluta skaka och vara gråtfärdig en stund. Lär inte gå men försöka kan vi i alla fall. Ska ladda upp med serier för jag känner att detta kan bli en lång  natt jag har framför mig..

Kommentarer
Postat av: Samantha Svensson

Om du någon gång behöver prata ska du veta att jag med finns här! Framför mig behöver du inte låtsas något alls. <3

2012-04-25 @ 19:00:13
URL: http://samanthafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0