Skossor var det ja..

2012-04-17 @ 22:08:53
Det kändes skumt att inte ha något skolrelaterat alls att göra när jag kom hem från skolan idag. har lite svenska till imorron men det är redan gjort. Så satans skönt säger jag bara. Förhoppningsvis är det likadant imorgon för då har jag planerat att börja städa. Hade tänkt göra det idag men det kom ett tränarmöte i vägen. Vill bara ha fredag och helg nu för jag känner mig mig att det kommer bli så bra!

Bara för att jag verkligen hatar bilder som folk tar på sina convers så ska jag lägga upp en bild på mina fejkdojjor som jag betalade 50 kronor för på ICA.


Kommentarer
Postat av: Josefi

Känner mig lite träffad, men jag kunde inte hjälpa det. Är lite kär i mina nya skor. :'c

2012-04-18 @ 00:10:37
URL: http://brickroad.blogg.se/
Postat av: Samantha Svensson

Det kommer bli bäst!

2012-04-18 @ 08:31:14
URL: http://samanthafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0