Stand in the back, you try to look cool Reality check,You look like a fool

2012-04-14 @ 11:59:36
Lördag och helg. Skönt? Som fan! Ska snart försöka få i mig lite lunch och sen bär det av till badet. Är väl lagom positiv inför det för det kommer vara tävling samtidigt och det brukar fungera sådär. Sen måste vi kolla vilka som kan flyttas upp och det går sådär när vi måste vara i lilla bassängen. Och förövrigt dunkar mitt huvud och jag tror min mage försöker döda mig. Bara att bita ihop.

Efter jobbet blir det en tur upp till Pukavik och stugan. Så jag lär inte alls vara inne på datorn förrän imorgon kväll. Ska bli skönt att komma iväg även om det inte blir så länge! Nu ska jag packa och sedan städa undan de sista kläderna!


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

jag vet inte om jag svarade på din kommentar... retardedfuck. jag menade skitarg. kommer dock inte ihåg ordagrant vad jag skrev från början!? hahaha ännu mer retardedfuck.



btw, dina bilder rockar!

2012-04-15 @ 18:57:01
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0