Torsdag

2012-04-19 @ 08:24:40
Idag har jag en lektion. Sen efter den lektionen är det massvis som ska fixas. Först ska vi panta burkar, sen ska det handlas mat, städas, bakas och fixas inför imorgon. Så en dag som känns aningen full och ansträngde ligger framför mig. Tur att man inte har något alls skorelaterat som man kommer behöva göra när man kommer hem. Ska kanske fundera lite mer på mitt reportage men annars är det helt lugnt i alla fall. Tycker bara allt ska vara klart och det ska vara imorgon nu. Känns dock som det kommer gå en del pengar på mat idag och det känns sådär bra. Men det är det värt. Imorgon kommer bli så skoj, det måste det bli!

Bild från min 18års fest. Blir det bara hälften så skoj kommer morgondagen bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0