Rockstad: Faluuun!!

2012-08-19 @ 21:57:48
Godafton alla fina. Nu är jag hemma igen efter en toppenfestival. Är just  nu galet slitten och har ont i hela kroppen,,. Men vore det en festival utan det, tror inte det.. Håller just nu på att ladda 19 gig bilder till datorn sen om jag börjar med dem idag eller tar allt imorrgon vet jag inte riktigt.. Får se hur lång tid det ska ta.Men jag har i alla fall haft det riktigt bra och vädret har vi haft tur med. Stårlande sol alla dagar utan den sista men det gjorde inte så mycket för jag hade bränt mig lite så det var bara skönt. Sen regnade det hela natten till idag så hela campingen var typ en stor vattenpöl. Det var lerig innan och regnet gjorde det inte bättre så skoj var det inte att packa och stoppa ner tältet. Blött, kallt och äckligt. Men ja, håller på att längta tillbaka för jag har verkligen haft det toppen. Bra väder, bra musik och det bästa sällskapet man kan ha!
 
detta får bli ett bildlöst inlägg då jag inte orkar leta upp någon passande.
 
MVH dålig bloggare

Kommentarer
Postat av: SOFIE - It's all about rock and roll

Ofta du befann dig där, såg dig inte en enda gång :((

2012-08-20 @ 19:48:01
URL: http://justanotherdevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0