Taggad på livet

2012-08-12 @ 22:41:03
Har just nu en sådan motivation till livet som är helt underbar, ett tag sedan det var såhär bra sist! Vill bara ta mig an framtiden och göra den till vad jag vill ha den. Jag vet att jag kan fixa att uppnå de mål jag har så länge jag kämpar uta helvette och det vet att jag klarar av!  Ser fram emot nästa termin då projektarbetet ska dras igång och UF-företaget ska startas. Jag ser fram emot studenten och vad som kan komma efter den! Nu hoppas jag bara att detta humöret håller sig kvar så jag kan känna mig helt nöjd med mig själv. Om ett år vill jag befinna mig på ett jäkligt bra ställe i livet, antigen beredd att plugga vidare eller så har man kanske något annat! Det lutar mot att det ska pluggas vidare men man vet aldrig vad som händer. Jag vet inte riktigt hur jag ska fomulera så ni förstår hur jag faktiskt mår just nu, men jag säga att jag helt enkelt är galet taggad på livet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0