2012-02-14

2012-02-14 @ 22:23:59
Alla hjärtans dag. En dag som de flesta spenderar på att klaga på att de är forever alone eller att det är en värdelös dag och att kärlek ska firas varje dag. Själv tycker jag att det är en lite småmysig dag som helt klart ska uppskattas. Men kanske inte på det sättet som alla andra tycker. Jag känner att man ska vara kärleksfull och visa dem man älskar varje dag men att ha en högtid för detta är lite härligt. Även om jag inte har min pojk nära så vet jag att han älskar mig och att han vet att jag älskar honom aningen mer (hihi).

Min alla hjärtans dag har varit en mycket din dag. Tog imorse en promenad med min näst största kärlek, min kamera. Jag har bakat till min familj och sen åt vi mycket god mat som uppföljdes av fika. Har även hunnit med en sväng till badet för tränarmöte och nu tänkte jag ägna några timmar åt mig själv. Jag börjar inte förrän efter lunch imorgon så det är okej att sitta uppe en stund längre och göra de saker som man velat göra ett tag men som man inte har känt att jag skulle hinna.

Hoppas er dag har varit lika bra som min! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0