Äntligen hemma!

2012-02-26 @ 21:02:25
Tjenare gott folk! Gissa vem som är tillbaka? En aningen sleten tjej med en svanskota som gör förjävla ont. Men det kunde vatt värre! Hade egentligen behövt ha en vecka till med lov för att vila upp mig men nej. Imorron bär det av till skolan igen. Nya tag fram till påsklovet nu.

Det har varit så galet skönt att vara borta i en vecka. Man kan koppla av på ett helt annat sätt då. Att bara kunna koncentrera sig på åkningen och bara rensa huvudet.

Har inte riktigt ork att skriva så mycket idag utan jag tänkte mest skriva lite och visa att jag är tillbaka. Nu ska jag börja gå igenom alla inlägg på bloglovin (har inte ens vågat kolla hur många det är än...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0