Blond, Bad and Beautiful

2012-02-06 @ 22:47:17
Åh vad jag känner mig duktigt just nu! Har pluggat en massa svenska och äntligen kommit igång med mitt engelska arbete. Ska snart återgå till mitt pluggande en stund till sedan ska det dock sovas tidigt ikväll igen bara för att jag vet att jag behöver mycket sömn och tänker därför unna min kropp det. För jag har inte tid att ble sjuk och ett av de bästa sätten att undvika det är att sova mycket för då har kroppen tid att ta hand om infektioner och annat skit. Sen är det också förbannat skönt att sova också.. Men det låter inte lika fancy så vi kör på anledningen att vi försöker undvika att bli mer sjuka. Nu ska jag återgå till Airbourne lyssnandet och plugga stenhårt en halvtimme till! Hade egentligen tänkt lägga en video här men alla verkar inte kunna gå att göra det med... Så ni får nöja er med en bild på dem!

nd

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: ja detta är så sinnerstört grymt!

2012-02-07 @ 16:44:44
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0